آ

  • آرایش تمرین اثر آرایش تمرین (تداخل زمینه ای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکالیف پیش بینی انطباقی با سرعت های ثابت، افزایشی و کاهشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • آسیب دیدگی ورزشی آسیب دیدگی شدید ورزشی، انگیزش و تحلیل رفتگی : پیش بینی تحلیل رفتگی ورزشکاران زبدة هندبال آسیب دیده با توجه به کارکرد تئوری انگیزش خود-مختاری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 25-44]

  • آسیب شناسی رابطة بین نشخوار خشم و پرخاشگری در ورزشکاران رشته های منتخب ملی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • آمادگی جسمانی بررسی وضع موجود و تدوین شاخص های استعدادیابی در کاراتة ایران بر اساس آمادگی های جسمانی و روانی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 45-56]

  • آمادگی جسمانی مقایسه و ارتباط بین عزت نفس و آمادگی جسمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • آمادگی روانی بررسی وضع موجود و تدوین شاخص های استعدادیابی در کاراتة ایران بر اساس آمادگی های جسمانی و روانی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 45-56]

  • آموزش های روان شناختی تأثیر یک برنامه آموزش روان‌شناختی بر بهداشت روانی بازیکنان نخبه بسکتبال [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • آنتروپومتری بررسی وضع موجود و تدوین شاخص های استعدادیابی در کاراتة ایران بر اساس آمادگی های جسمانی و روانی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 45-56]

ا

  • ادراک عمق تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگران بر ادراک عمق ورزشکاران مرد و زن [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • ادراکی – حرکتی تأثیر تجربه ادراکی – حرکتی بر بهره رشد حرکتی حرکات درشت و ظریف نوزادان 8 – 5 ماهه [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • استعدادیابی بررسی وضع موجود و تدوین شاخص های استعدادیابی در کاراتة ایران بر اساس آمادگی های جسمانی و روانی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 45-56]

  • اضطراب اجتماعی اندام نقش اضطراب اجتماعی اندام در تعیین انگیزة مشارکت در تمرینات ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • اعتیاد اثر اعتیاد و فعالیت بدنی رت مادر بر شاخص های رشد جسمی فرزندان نر [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • اکتساب تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • انتقال تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • انگیختگی تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگران بر ادراک عمق ورزشکاران مرد و زن [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • انگیزة ورزش . نقش اضطراب اجتماعی اندام در تعیین انگیزة مشارکت در تمرینات ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • انگیزش خود – مختاری آسیب دیدگی شدید ورزشی، انگیزش و تحلیل رفتگی : پیش بینی تحلیل رفتگی ورزشکاران زبدة هندبال آسیب دیده با توجه به کارکرد تئوری انگیزش خود-مختاری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 25-44]

  • انگیز? شرکت مقایسه انگیزه شرکت زنان و مردان سالمند شهر تهران در فعالیت بدنی [دوره 2، شماره 2، 1389]

ب

  • بارداری اثر اعتیاد و فعالیت بدنی رت مادر بر شاخص های رشد جسمی فرزندان نر [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • بار شناختی مقایسة اثر انواع تمرین بار شناختی بر زمان و دقت تکلیف هماهنگی دودستی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 133-149]

  • بار شناختی . اثر آرایش تمرین (تداخل زمینه ای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکالیف پیش بینی انطباقی با سرعت های ثابت، افزایشی و کاهشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • بازخورد اختصاصی بخش دشوار مهارت مقایسة تاثیر بازخورد مسدود، تصادفی و بازخورد اختصاصی بخش دشوار بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 57-73]

  • بازخورد تصادفی مقایسة تاثیر بازخورد مسدود، تصادفی و بازخورد اختصاصی بخش دشوار بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 57-73]

  • بازخورد مسدود مقایسة تاثیر بازخورد مسدود، تصادفی و بازخورد اختصاصی بخش دشوار بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 57-73]

  • بازیکنان زبدة هندبال. آسیب دیدگی شدید ورزشی، انگیزش و تحلیل رفتگی : پیش بینی تحلیل رفتگی ورزشکاران زبدة هندبال آسیب دیده با توجه به کارکرد تئوری انگیزش خود-مختاری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 25-44]

  • بدمینتون باز نخبه نیمرخ فیزیولوژیکی و روان شناختی بدمینتون بازان نخبه ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • برنامة حرکتی تعمیم یافته مقایسة اثرات نوع تمرین بر عملکرد و یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 91-114]

  • بسکتبالیست های نخبه. تأثیر یک برنامه آموزش روان‌شناختی بر بهداشت روانی بازیکنان نخبه بسکتبال [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • بهداشت روانی تأثیر یک برنامه آموزش روان‌شناختی بر بهداشت روانی بازیکنان نخبه بسکتبال [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • بهره رشد حرکتی. تأثیر تجربه ادراکی – حرکتی بر بهره رشد حرکتی حرکات درشت و ظریف نوزادان 8 – 5 ماهه [دوره 2، شماره 2، 1389]

پ

  • پارامتر مقایسة اثرات نوع تمرین بر عملکرد و یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 91-114]

  • پیچیدگی تکلیف اثر آرایش تمرین (تداخل زمینه ای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکالیف پیش بینی انطباقی با سرعت های ثابت، افزایشی و کاهشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • پیش بینی انطباقی اثر آرایش تمرین (تداخل زمینه ای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکالیف پیش بینی انطباقی با سرعت های ثابت، افزایشی و کاهشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

ت

  • تاب‌آوری تبیین تاب آوری روانشناختی بر حسب خودکارامدی در دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تحلیل رفتگی آسیب دیدگی شدید ورزشی، انگیزش و تحلیل رفتگی : پیش بینی تحلیل رفتگی ورزشکاران زبدة هندبال آسیب دیده با توجه به کارکرد تئوری انگیزش خود-مختاری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 25-44]

  • تداخل ضمنی اثرات سازماندهی تمرین با سطوح مختلف تداخل ضمنی در یادگیری سه نوع مهارت والیبال [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تست یادداری. مقایسة روش تصویرسازی ذهنی پتلپ و سنتی در یادگیری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون (بک هند) [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تصویرسازی ذهنی پتلپ مقایسة روش تصویرسازی ذهنی پتلپ و سنتی در یادگیری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون (بک هند) [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تصویرسازی ذهنی سنتی مقایسة روش تصویرسازی ذهنی پتلپ و سنتی در یادگیری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون (بک هند) [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تعادل مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تعادل سنج. مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تکلیف ثانویة کاوش مقایسة تاثیر بازخورد مسدود، تصادفی و بازخورد اختصاصی بخش دشوار بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 57-73]

  • تکلیف هماهنگی دودستی مقایسة اثر انواع تمرین بار شناختی بر زمان و دقت تکلیف هماهنگی دودستی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 133-149]

  • تماشاگر تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگران بر ادراک عمق ورزشکاران مرد و زن [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • تمرین مقایسة اثرات نوع تمرین بر عملکرد و یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 91-114]

  • تمرین تصادفی اثرات سازماندهی تمرین با سطوح مختلف تداخل ضمنی در یادگیری سه نوع مهارت والیبال [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تمرین سریالی. اثرات سازماندهی تمرین با سطوح مختلف تداخل ضمنی در یادگیری سه نوع مهارت والیبال [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تمرین مسدود اثرات سازماندهی تمرین با سطوح مختلف تداخل ضمنی در یادگیری سه نوع مهارت والیبال [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • تنظیم هیجان رابطة بین نشخوار خشم و پرخاشگری در ورزشکاران رشته های منتخب ملی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • توجه مقایسة اثر انواع تمرین بار شناختی بر زمان و دقت تکلیف هماهنگی دودستی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 133-149]

  • توجه بیرونی دور مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • توجه بیرونی نزدیک مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 2، شماره 3، 1389]

ح

  • حالت های فراانگیزشی تأثیر حالات فراانگیزشی و شرایط تکلیف بر خودکارامدی و عملکرد حرکتی پرتاب کنندگان مبتدی دارت [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 115-131]

  • حرکات درشت تأثیر تجربه ادراکی – حرکتی بر بهره رشد حرکتی حرکات درشت و ظریف نوزادان 8 – 5 ماهه [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • حرکات ظریف تأثیر تجربه ادراکی – حرکتی بر بهره رشد حرکتی حرکات درشت و ظریف نوزادان 8 – 5 ماهه [دوره 2، شماره 2، 1389]

خ

  • خطرپذیری ورزش و خطرپذیری در برابر سوءمصرف (سیگار، مواد مخدر و الکل) در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-24]

  • خودکارامدی تبیین تاب آوری روانشناختی بر حسب خودکارامدی در دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1389]

د

  • دانشجویان تبیین تاب آوری روانشناختی بر حسب خودکارامدی در دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • دانشجویان دختر و پسر. مقایسه و ارتباط بین عزت نفس و آمادگی جسمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • دستگاه وی ینا مقایسة اثر انواع تمرین بار شناختی بر زمان و دقت تکلیف هماهنگی دودستی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 133-149]

  • دستورالعمل کانون توجه مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 2، شماره 3، 1389]

ر

  • رفتار ورزشی رابطة بین نشخوار خشم و پرخاشگری در ورزشکاران رشته های منتخب ملی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • روان شناسی ورزشی. رابطة بین نشخوار خشم و پرخاشگری در ورزشکاران رشته های منتخب ملی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • روش تمرین تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی [دوره 2، شماره 3، 1389]

ز

  • زمان بندی نسبی و مطلق مقایسة اثرات نوع تمرین بر عملکرد و یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 91-114]

س

  • سالمندان مقایسه انگیزه شرکت زنان و مردان سالمند شهر تهران در فعالیت بدنی [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • سرویس بلند بدمینتون مقایسة تاثیر بازخورد مسدود، تصادفی و بازخورد اختصاصی بخش دشوار بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 57-73]

  • سوء مصرف ورزش و خطرپذیری در برابر سوءمصرف (سیگار، مواد مخدر و الکل) در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-24]

ش

  • شاخص تودة بدن تأثیر شاخص تودة بدن بر مهارت های حرکتی پایه در کودکان پسر 8-7 سالة شهر همدان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 75-89]

  • شاخص های رشد جسمی. اثر اعتیاد و فعالیت بدنی رت مادر بر شاخص های رشد جسمی فرزندان نر [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • شرایط تکلیف تأثیر حالات فراانگیزشی و شرایط تکلیف بر خودکارامدی و عملکرد حرکتی پرتاب کنندگان مبتدی دارت [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 115-131]

ع

  • عزت نفس مقایسه و ارتباط بین عزت نفس و آمادگی جسمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • عزت نفس نقش اضطراب اجتماعی اندام در تعیین انگیزة مشارکت در تمرینات ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • عضویت در تیم ورزشی ورزش و خطرپذیری در برابر سوءمصرف (سیگار، مواد مخدر و الکل) در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-24]

ف

  • فعالیت بدنی اثر اعتیاد و فعالیت بدنی رت مادر بر شاخص های رشد جسمی فرزندان نر [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • فعالیت بدنی. مقایسه انگیزه شرکت زنان و مردان سالمند شهر تهران در فعالیت بدنی [دوره 2، شماره 2، 1389]

ک

  • کاراته بررسی وضع موجود و تدوین شاخص های استعدادیابی در کاراتة ایران بر اساس آمادگی های جسمانی و روانی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 45-56]

  • کودک تأثیر شاخص تودة بدن بر مهارت های حرکتی پایه در کودکان پسر 8-7 سالة شهر همدان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 75-89]

م

  • محیط تمرینی رقابتی جفت شدن ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و نوع محیط تمرینی در یادگیری یک مهارت ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • محیط تمرینی غیررقابتی جفت شدن ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و نوع محیط تمرینی در یادگیری یک مهارت ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • مهارت های حرکتی پایه تأثیر شاخص تودة بدن بر مهارت های حرکتی پایه در کودکان پسر 8-7 سالة شهر همدان [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 75-89]

  • مورفین اثر اعتیاد و فعالیت بدنی رت مادر بر شاخص های رشد جسمی فرزندان نر [دوره 2، شماره 2، 1389]

ن

  • نشانه های محیطی. تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگران بر ادراک عمق ورزشکاران مرد و زن [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • نظریة بازگشتی تأثیر حالات فراانگیزشی و شرایط تکلیف بر خودکارامدی و عملکرد حرکتی پرتاب کنندگان مبتدی دارت [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 115-131]

  • نظریة خودکارامدی تأثیر حالات فراانگیزشی و شرایط تکلیف بر خودکارامدی و عملکرد حرکتی پرتاب کنندگان مبتدی دارت [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 115-131]

  • نوجوان. ورزش و خطرپذیری در برابر سوءمصرف (سیگار، مواد مخدر و الکل) در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-24]

  • نیمرخ روان شناختی. نیمرخ فیزیولوژیکی و روان شناختی بدمینتون بازان نخبه ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • نیمرخ فیزیولوژیکی نیمرخ فیزیولوژیکی و روان شناختی بدمینتون بازان نخبه ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]

و

  • ورزشکاران. تبیین تاب آوری روانشناختی بر حسب خودکارامدی در دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • ویژگی رقابت‌جویی جفت شدن ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و نوع محیط تمرینی در یادگیری یک مهارت ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1389]

ه

  • هیجان رابطة بین نشخوار خشم و پرخاشگری در ورزشکاران رشته های منتخب ملی [دوره 2، شماره 3، 1389]

ی

  • یادداری تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • یادگیری توالی حرکتی . تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی [دوره 2، شماره 3، 1389]

  • یادگیری حرکتی. جفت شدن ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و نوع محیط تمرینی در یادگیری یک مهارت ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1389]